8 januari 2012

Sånt som går vidare

I dag städar jag garderoben. En del plagg hoppas jag nu kommer till god nytta för bättre behövande. Jag skänker det som är helt och rent, tyvärr har något kryp ätit upp mina Filippa K-ullbyxor, så går det när plagg inte sköts om och framförallt glöms bort längst in i garderoben, skärpning!

Planen är nu att inte fylla på så mycket, wish me luck!
Men till våren ska investeras i jeans, det BEHÖVER jag ett par. Så vill jag påpeka att jag kommer snegla på REAN, efter bra basplagg och kanske något kul. Tipset är att vänta in i det sista då det är REA på REAN,  för det man i själva verket inte är i behov av, kan man mista till ett för högt pris- det är bara att gå vidare.


Kanske något att lägga REA-slantarna på, användbara och snygga tishor från Hunky Dory samt Boomerang, vilka båda har realisation i sina webshopar.

/Lång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar